Kajaanilaiset yrittäjät lahjoittavat kouluruokaa lapsiperheille

25.3.2020

Kaikki koulut on jouduttu sulkemaan koronavirusepidemian takia myös Kainuussa. Monet lapsiperheet jäävät tämän seurauksena ilman kouluruokaa.

Kajaanin Kauppiasyhdistys ja Kajaanin Yrittäjät ovat käynnistäneet kampanjan, jossa autetaan koronaepidemian aiheuttamista muutoksista ja rajoituksista kärsiviä lapsiperheitä Kajaanissa. Lahjoitusten avulla hankitaan ruoka-annoksia lapsiperheille korvaamaan kouluruokailua. Ruoka-annoksia toimittavat paikalliset ravintolat sekä ruokapalvelujen toimittajat.

Ruoka-annokset ovat perheille maksuttomia ja ne toimitetaan kotiin.

Jaettavien annosten määrä riippuu saatujen lahjoitusten määrästä.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Kainuun piiri kokoaa tiedot lapsiperheistä, jotka ruoka-apua tarvitsevat.

Mikäli haluat ruoka-annoksia kotiisi ilmoittaudu MLL:n Kainuun piirin toimistoon arkisin klo 9 – 15, puhelin: 08 622 193 tai sähköposti: kainuu@mll.fi Kerro ilmoittautuessasi nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

Aiheeseen liittyvästä uutisesta voit lukea täältä: