Tule meille töihin Järjestöassistentiksi!

9.11.2020

Haemme yhdistykseemme järjestöassistentiksi nuorta työntekijää STEAn Paikka auki  –avustusohjelman rahoituksella.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää omia työelämävalmiuksiasi ja vahvistaa osaamistasi. Paikka auki -avustusohjelman mukaisesti sinun tulee olla alle 30-vuotias ja et ole työelämässä tai tutkintoon johtavassa koulutuksessa.

Tehtäviisi kuuluu monipuolisia toimistotöitä, asiakaspalvelua, viestintää, koulutusten, tapahtumien ja kampanjoiden järjestämiseen liittyviä tehtäviä sekä muita yhdistyksen yleishyödyllisiä tehtäviä.

Odotamme sinulta kiinnostusta MLL:n toimintaan, organisointikykyä, vuorovaikutustaitoja, valmiutta ilta- ja viikonlopputyöskentelyyn sekä intoa uuden oppimiseen. Monipuoliset viestintätaidot ovat eduksi. Tärkeintä on soveltuvuus joustavuutta vaativaan järjestötyöhön. Tehtävät täsmentyvät osaamisesi ja vahvuuksiesi mukaan.

Työ on kokopäivätyö (38 h/vk), alkaa 7.12.2020 tai sopimuksen mukaan ja kestää 12 kk. Työhön valitulla on 4 kk koeaika. Palkkaus sosiaalialan järjestöjä koskevan tes:n mukainen.

Jätä vapaamuotoinen hakemus ja CV viimeistään 20.11.2020 klo 15.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen seija.karjalainen@mll.fi tai postitse osoitteeseen Mannerheimin Lastensuojeluliiton Kainuun piiri ry, Seija Karjalainen, Kauppakatu 9 A 6, 87100 Kajaani.

Lisätietoja antaa arkisin klo 9-15 Seija Karjalainen p. 050 597 4777, seija.karjalainen@mll.fi