Tukea vanhemmuuteen

- et ole yksin!

Kainuun piiri tukee perheitä

MLL:n Kainuun piiri on arjen apuna perheille yhdessä yhteistyökumppaneidensa ja paikallisyhdistystensä kanssa.

Tukihenkilötoiminnalla tuetaan lapsiperheitä, maahanmuuttajanaisia sekä lapsia ja nuoria. Tukihenkilöt ovat vapaaehtoisia toimijoita ja toiminta perustuu vertaistukeen, keskusteluun ja yhdessä tekemiseen.

Paikallisyhdistykset ympäri Kainuuta järjestävät perhekahvilatoimintaa ja vertaisryhmätoimintaa sekä erilaisia tapahtumia ja retkiä.

Lisätietoja tukihenkilötoiminnasta, perhekahviloista ja vertaisryhmistä löydät sivun vasemmasta reunasta. Lisätietoja tapahtumista löydät tapahtumakalenterista ja paikallisyhdistysten nettisivuilta.

Yhdistykset

Kainuun alueella toimii yhteensä 13 yhdistystä, joista 5 toimii Kajaanin alueella.

Kaikki yhdistykset ovat erilaisia, mutta toimivat MLL:n arvojen ja periaatteiden mukaisesti. Yhdistykset toimivat vapaaehtoisvoimin ja voimavarojensa mukaan. Mikäli olet kiinnostunut tulemaan mukaan yhdistystoimintaan, ole rohkeasti yhteydessä alueesi yhdistykseen. Paikkoja myöskin hallituksissa aukeaa aika ajoin - mikä onkaan parempi tapa päästä vaikuttamaan!

Kainuun piirin alueen yhdistykset löydät täältä!