Jäsenedut Kainuussa

Jäsenedut päivitetty 25.2.2021, Kuhmo 27.2.2024, Kajaanin yhdistykset 27.3.2024, Paltamo 15.4.2024

Kajaani:

The Great Escape, 20% alennus palveluista.

Kelloliike P. Kainulainen, 15% alennus normaalihintaisista tuotteista (alennus ei koske tarjoustuotteita eikä korjaustöitä).

Koulutettu hieroja/ urheiluhieroja Ulla Lehto, 3€ alennus palveluista.

Lehtikankaan apteekki, 25 % alennusta Kotiinkuljetus-palvelusta (norm.tilaus 9,90 € / pikatilaus 19,90 €, hinta yhdistyksen jäsenille 7,45 € / 14,90 €).

Parturi-Kampaamo Mia Komulainen, 10% alennus kaikista normaalihintaisista palveluista ja tuotteista.

Kauneus- ja Lymfahoitola Mira Männistö, 10% alennus tuotteista ja palveluista.

Kauneus- ja kynsistudio TMI Henna Vänttinen, 10% alennus tuotteista ja palveluista.

Raatin kello, 20% alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista (alennus ei koske töitä)

R-Collection / Rockseri Oy, 5% alennus normaalihintaisista tuotteista.

Life Kajaani/Vitaminna Oy, 10% alennus kaikista normaalihintaista tuotteista.

Kajaanin Lukko Oy, 10% alennus avaimista, abloy avainpesistä, painikkeista, riippulukoista ja vaijerilukoista. Kysy muista lukitus- ja heloitustuotteista tarjoustamme.

Hieroja/Lymfaterapeutti Kati Ottavainen, 5% alennus.

Päivitetty 27.3.2024

Puisto Bowling, 50% alennus ratamaksun hinnasta MLL:n Kajaanin, Lehtikankaan, Linnan, Vuohengin ja Vuolijoki-Otanmäen yhdistysten jäsenille. Neljä käyntikertaa (keilarata+keilakengät); kolmelle henkilölle jäsenvuoden aikana. Lisätietoja yhdistyksen jäsenkirjeestä

Vesiliikuntakeskus Kaukavesi ja Otanmäen maauimala, 50% alennus lipun hinnasta MLL:n Kajaanin, Lehtikankaan, Linnan, Vuohengin ja Vuolijoki-Otanmäen yhdistysten jäsenille. Neljä käyntikertaa jäsenvuoden aikana. Lisätietoja yhdistyksen jäsenkirjeestä.

Kajaanin tai Vuokatin Escape Room, 50% alennus lipun hinnasta MLL:n Kajaanin, Lehtikankaan, Linnan, Vuohengin ja Vuolijoki-Otanmäen yhdistysten jäsenille. Kaksi käyntikertaa jäsenvuoden aikana. Lisätietoja yhdistyksen jäsenkirjeestä.

Next Level Padel, 50% alennus lipun hinnasta MLL:n Kajaanin, Lehtikankaan, Linnan, Vuohengin ja Vuolijoki-Otanmäen yhdistysten jäsenille. Neljä käyntikertaa (yksi kenttä + mailat) jäsenvuoden aikana. Lisätietoja yhdistyksen jäsenkirjeestä.

Kajaanin Hokki, edustusjoukkueen pelit, 50% alennus lipun hinnasta MLL:n Kajaanin, Lehtikankaan, Linnan, Vuohengin ja Vuolijoki-Otanmäen yhdistysten jäsenille. Neljä käynti-kertaa. Etu voimassa kaudella 2024-2025. Lisätietoja yhdistyksen jäsenkirjeestä.

Päivitetty 15.4.2024

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Paltamo:

K-Market Paltamo, normaalihintaisista tuotteista 5% alennus (ei koske alkoholi- ja tupakkatuotteita).

Parturi-Kampaamo Sari Leppänen, 5% alennus.

Kle-Man Rauta Oy, Ampro normaalihintaisista työkaluista ja Sokevan maalaustarvikkeista 10%.

Kainuun kirja- ja paperikauppa, normaalihintaiset lastenkirjat, lelut ja askartelutarvikkeet
10% alennus (alennus hinnasta ei kerrytä kanta-asiakasetua).

Puolanka:

Puolangan KIPA-kirjakauppa, 10% alennus kaikista lastenkirjoista, leluista ja peleistä.

Kuhmo:

Hyvärisen leipomo: 10% alennus leipomokaupan norm.hintaisista tuotteista

Kuhmo-talo: aikuisjäsenten lippujen hinnoista 5 euron kerta-alennus/lippu/vuosi

Kuntosali Sykeplus: 10krt kuntosalikortti 42€ (norm. 45€), kertakäynti 6€ (norm 7€)

Nappa-asu: Normaalihintaisista kengistä -10%

M-E-kuva: -10% normaalihintaisista kehyksistä

Kaesan Kahvila: Juoma sekä vapaavalintainen suolainen tai makea kahvileipä 0€ (etu käytettävissä kerran kalenterivuoden aikana)

Sotkamo:

Ajankulma Ky, 15% alennus normaalihintaisista tuotteista.

Sotkamon kirjakauppa, 10% alennus normaalihintaisista tuotteista.

Kenkäkauppa Saastamoinen, 10% alennus normaalihintaisista tuotteista.

Vuokatin hierontapalvelut Tmi, 10% alennus hoitohinnoista.

Suomussalmi:

Kauneushoitola Inka, 10% alennus tuotteista.

Ajankulma Ky, 15% alennus normaalihintaisista tuotteista.