MLL tukee yhdistyksiä

MLL:n paikallisyhdistysten tukena ovat sekä piirit  että keskusjärjestö. Piirit järjestävät vuosittain yhdistyskoulutuksia ja Täyskäsipäiviä ajakohtaisista aiheista.

Yhdistysnetistä ja verkkokaupasta löytyy runsaasti ohjeita ja materiaaleja toiminnan tueksi. Niitä kannattaa hyödytää!

Kainuun piirin tuki yhdistyksille

MLL:n Kainuun piirin tärkein tehtävä on tukea yhdistystoimintaa, auttaa ja antaa neuvoja erilaisissa tilanteissa. Haluamme olla mukana yhdistyksen arjessa - kuulla, mitä yhdistykselle kuuluu ja miten voimme olla tukena vapaaehtoisille.

Olethan rohkeasti yhteydessä - ei niin pientä eikä niin suurta etteikö siitä yhdessä selvittäisi!

Keskusjärjestön tuki

MLL:n Keskusjärjestö tarjoaa monenlaista tukea paitsi piireille myös suoraan yhdistyksille.

Vapaaehtoisnetti

Vapaaehtoisnetistä löytyy paljon materiaalia hyödynnettäväksi niin yhdistyksen hallituksen toimintaan kuin vaikkapa toimintamateriaalia perhekahviloihin.

Käy luomassa tunnukset ja tutustu tarjontaan!

Verkkokauppa

MLL:n verkkokaupasta voit tilata sekä maksullista että maksutonta materiaalia yhdistystoiminnan tueksi.